Friday, May 18, 2012

Perasaanku

Perasaan????ape yang aku dapat gambarkan dan aku nak luahkan adalah sebenar2nya perasaan yang aku alami disebalik wajah yang tersembunyi ini...mungkin ada rasa SEDIH + KECEWA = SAYU & PILU....di blog ini aku ingin meluahkan..aku sendiri xfaham dengan perasaan diri ku ini..aku sayu yang teramat2 sekarang ini..xboleh kalau ade yang menguris hati aku pasti aiarmata aku senang mengalir keluar..sehingga suami ku sendiri terpaksa menyembunyikan berita yang disangka gembira pada orang lain namun pedih bagi aku untuk mendengarnya...sehingga keluarlah kata-kata SIMPANLAH AIRMATAMU SAYANG dari mulut suamiku...aku bangga ada kamu disisi ku wahai suamiku..tapi aku?????ape yang xkena dengan aku????mengapa perasaan ini menghantui diri ini???? 
Ya Allah seberat2 dugaan yang engkau berikan padaku ku ini,aku percaya ya allah engkau maha mengetahui segala yang engkau berikan,disebalik yang engkau berikan pasti ade hikmah yang akan diberikan dari mu ya allah...aku sebagai hambamu dimuka bumi ini redha dengan segala ujian yang engkau berikan,cuma aku mohon kau beri aku kekuatan untuk aku menempuh segala ujian ini dengan tabah tanpa sebarang perasaan yang menjadikan aku hambamu yang tidak dapat menerima ujian darimu ya allah...amin...

No comments:

Post a Comment