Thursday, May 17, 2012


                                                                
Tika dan saat ini sesungguhnya aku merinduimu...aku merindui seseorang yang amat aku sayangi,. teramat rindukan dia ya allah...namun kini aku hanya mampu mengubat rindu dengan menatap gambarnya yang berada dalam komputer & sedekahkan alfatihah buat pengubat rindu ku...sesungguhnya aku merindu "MAK" yang telah pergi sejak aku dalam darjah 4...Ya Allah Tika saat aku melihat orang lain sibuk menyambut hari ibu & melafazkan kata2 kepada ibu masing2....aku pula menitiskan airmata merinduimu mak yang telah meninggalkan aku sekian lama....Mak,aku berdoa agar mak ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman &dikasihi Allah..jika mak masih ada....mak pasti dapat melihat aku yang telah membina keluarga sendiri...aku pula dapat rasakan pelukan seorang mak...namun itu semua telah hilang buat selama-lamanya....
AKU RINDUKAN MAK...ALFATIHAH BUAT MAK...ANGAH SAYANG MAK....















7 comments:

  1. tp, ko msh ade ibu kan :)...wlw xsama dgn mak, tp ibu jugak byk berjasa pd kamu :).... utk melampiaskn rsa rindu, sdkah yasin dn al-fatihah selalu...pasti mak akn tersunyum disyurga sana

    ReplyDelete
  2. same2....ima, kt dah ajak intan follow ko...ko follow intak pulak ek...hikhik....biar bertambah teman blog korg2 n kite2... :P

    ReplyDelete
  3. samo la kito angah..huhuhu..sama2 kite sedekahkan Al-Fatihah buat mereka yg dhulu pergi dari kite..

    ReplyDelete