Tuesday, September 25, 2012

Iphone Apple

Argghhhhhhh teringin nyeee benda yang diberi nama "Iphone Apple".....nape ek yang aku giler sangat nak ni????sebenarnye dah lama mintak hubby tapi hubby lebih kepada "Blackberry".......aku plak dah lenyap sikit perasaan nak Iphone ni sangat2...tapi bila je aku menonton cerita "adam & hawa" lakonan utama pelakon yang amat aku suka sape lagi kalau bukan Aaron Aziz..penyakit teringin aku ni semakin menjadi2..teringin yang teramat nak sangat Iphone Apple niii......aku ade mintak lagi sekali ngan hubby tapi dia macam xnak bagilaaaa.....adoiiii dengan sape lagi aku nak merayu niiii???agak2 ade x org yang bermurah hati nak bagi aku????wakakakakaka....nampak2 gayanye aku macam tepaksa kumpul duit sendiri untuk memilikinyeeee........... 


No comments:

Post a Comment