Monday, September 17, 2012

Majlis Raya Felcra Berhad Bersama Perdana Menteri

Assalamualaikum semua rakan pembaca.masih terasa kepenatan pulang dari majlis sambutan raya bersama perdana menteri malaysia di pekan,pahang....dalam kepenatan terselit juga kegembiraan sebab aku dapat bertemu dengan orang2 yang aku rindui...bertolak jam 5.00 pagi dari johor bahru menaiki bas seramai lebih kurang 20 orang staf,berhenti solat subuh di kota tinggi,johor...berhenti makan pagi di rompin,pahang dan tiba di pekan,pahang lebih kurang jam 10.30 pagi....antara negeri yang awal sampai kot,sebab masa sampai xramai orang sangat...just aku seronok sangat sebab dapat berjumpa mereka2 yang dalam gambar dibawah ini...tepat jam 2.30 petang perdana menteri tiba dan majlis aku xtahu berakhir jam berapa sebab lebih kurang jam 3.30 petang aku bertolak balik....


sempat berposing dalam bas......


bersama hubby baru je sampai....


bersama staf FNSB Ipoh,Perak.....


bersama ain,dyba......


bersama ain.....


bersama mereka lagi......


dan lagi..tiba2 ade plak seorang lelaki......


hasil dari merajuk orang ipoh bagi...seronok,tapi macam xckup...
nak lagi banyak.....


bersama staf felcra berhad wilayah perak....rindu semua...

2 comments: