Thursday, September 20, 2012

KERJA,KERJA,KERJA

Bismillahirahmanirahim...kerja,kerja,kerja itu yang paling aku malas buat masa ini walaupun sekarang aku berada di opiz untuk rutin harian isnin hingga jumaat 8pg hingga 5ptg. pagi2 bangun xcited sangat nak p keje, siap bersolek sakan (xla sakan sangat sekadar nak bagi sejuk mata yang memandang aku)...sampai opiz masuk pintu  sampai plak meja aku je tengok keje2 yang berlambak yang xtau sampai bila nak abis terasala amat malas dan berat mata memandang..Ya Allah keje ni fardhu ain kan???aku nak bantu keluarga aku mencari rezeki yang halal...jadi aku pun kena ikhlas...yup,mulai hari ini aku kena ikhlas...aku boleh setelkan semua keje dengan ikhlas aminnn..( biasala ayat org yang baru balik dari cuti mmg ade sedikit malas dalam melakukan keje ni...hik3)....keje,keje,keje kena ikhlas dari hati naluri kita.....



2 comments:

  1. saya nampak gamba sy tertampalllllllllllllllll....huaaaaaaaaaa...rindu glerr....nak gamba tu imaaaa..email!

    ReplyDelete